Blåblåblå

Skoja inte om blå. Jag tog en klubba innan dansen, och skoja inte om att jag blev blå. Jag blev tio gånger blåare en bilden här nere. Fick vara tyst för va pinsamt att gå runt med blå i hela munnen plus lite utanför. Känns toppen ! (y)
Men idag har det varit en lugnt dag. Haft haft musik håltimme sen SO, skönt eller vad?, fick sluta tio i två istället för tio över tre. Det kändes bra, efter skolan åkte jag Linnéa Emma och Clara och åt innan dansen, vi hade lika kul som vanligt. Sen var det dags att dansa, vi gick igenom varenda liten detalj på dansen. Nu känns det bra, kan hela dansen. GOOODIIEEEEGOODIIEE! Nu ska jag fira lillebror lite som fyller år. Ha en fortsatt trevlig kväll!
// CeciliaLindh
SÅ BLÅ ? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0