Dags att ta bort sminket

Kom hem kanske för 50 minuter sedan. Och sedan dess har jag bara pluggat. Och nu är jag verkligen helt slut efter en hel dags pluggning. Så nu ska jag ta bort sminket och lägga mig och kolla på en film. Hoppas ni har haft en bra dag. Det har i alla fall jag. Imorgon ska jag nog inte göra någonting speciellt vad jag vet än så länge. Kanske är med någon eller tar det lugnt, vi får se vad som händer. Imorgon är alla läxor gjorda förutom svenska men det är bara att läsa några sidor i en bok vi läser i skolan. Sandor/slash/ida. Den är faktiskt bra speciellt filmen. Men puss !
Juste det hära är en av dom underbaraste parfymerna tycker jag.
Denna och Brittney spears parfymen den blåa
1 bilden tagen själv så bilden är inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0