En rolig men ändå tråkig grej

fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet- Ja
Har du varit kär i någon? - Klart ;p
Är du kär just nu? - Ja faktiskt.. :$

Tio frågor om dig själv
Namn?- Cecilia Helena Linnéa Lindh
När fyller du år? - 30 mars
Vad har du på dig just nu?  Leggings linne & kofta
Vilken årstid är bäst? - sommaren såklart
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - När jag får sova hur länge jag vill
Vad tycker du mest om hos dig själv ? - haha, typ inget
Vad är du bra på? - Ehm , kommer inte på något :D
Vem älskar du mest på denna jorden? - Det är många, alla mina vänner & min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - ensam

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - mina närmaste
Vem är den roligaste av dina vänner? - Det är många
Vem är snyggast av dina vänner? - Det är många :D
Vem är mest partyprisse? - Vetinte :D
Vem är den du helst har filmkväll med? - Emma parkkila :D
Vem av dina vänner är mest "evil"? - haha vetefan

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Wille
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nja, lite med pappa men med mamma
Vem är farligast i din familj? - LIAM :O
Vem ser roligast ut i din familj? - haha vet inte :D
Vem är coolast? - jag ? ;o
Har ni något husdjur? - Ja - en katt
Vem har du mest gemensamt med? - vet inte ;O
Vem står för underhållningen? - Jag :D
Vem sover du oftast med? - Laban :D

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit i skolan
Har du varit glad idag? - jaa 
Har du varit ledsen idag? - inte speciellt
Har du gjort något bra idag? - näe ? ;p 
Vad ska du göra nu? - snart äta
Har du gjort något dåligt idag? - nääe 
Vad har du ätit idag? -  Frukost, och lunchen i skolan
Har du duschat idag? - Nej inte än. 
Är du trött nu? - Nej
Vad händer imon?- sovmorgon (:


SKOLAN
Går du i skolan? - jaa
Har du varit i skolan idag? - jaa

ANNAT
Hur mår du just nu? - funkar
Har du mer än 2 bilar ? - inte jag
Har du piercat dig? - öronen, vill navel

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja 
Använder du Wax? - nej 
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - kan hända
använder du volymspay? - nej
Använder du deodorant? - ja ? ;s
Använder du parfym? - japp
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm/foundation? - inte ofta
Uppsatt hår eller hängande? -  hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej ?

// Cecilia Lindh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0