Kom och tänka på en sak.

Att innan jag ska kolla på film så måste jag ju faktiskt dela med mig lite av min framtid som jag tänkt på sen jag var liten. Så här ser den ut. Jag ska ha minst 2 barn med en kille jag verkligen älskar. Bo i ett vitt stort hus ha ett jobb som man tjänar mycket på och som jag trivs med. Inte ha en kille som säger åt mig vad jag ska göra och låter mig göra allt i hemmet. Sen ska jag ha stor tomt ha växter och minst 2-3 katter 1 hund och kanske en häst om jag har tid för den. Sen ska jag ge minst 200 kronor i månaden till barn i andra länder ha ett fadder barn och åka ner till andra länder och hjälpa barn där. Sen kanske jag vill adoptera ett barn också. Plus att jag vill bli modell. Det är min framtid. Tänkte på det dära med att hjälpa barn , jag önskar jag kunde göra allt för att göra det så bra för dom som möjligt. Så dom inte var sjuka så dom fick äta sig mätta. Så dom kunde ha ett underbart liv. Folk som har hur mycket pengar som helst, jag hoppas verkligen dom ger pengar till barn i andra länder och hjälper dom, för det behöver verkligen dom! , någon som håller med mig?. För det här ska jag verkligen satsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0