Träning i högsta grad

Idag var jag först med Andrea och Malin hemma hos Malin. Det var väldigt kul. Sen har jag tränat med mamma , spinning. Det var första gången så skoja inte om att det var jobbigt. Men det gick bra, men gör inte om det. Fast man ska inte tänka så. Jag ska ju börja träna med mamma och hon ska köpa träningskort till mig så nu får jag träna gratis i en vecka. Tummen uppp (y). Nu är det bara imorgon jag går i skolan och en lektion på torsdag sen är jag ledig. Skönt, fast skolan är rolig med alla kompisar ju. Jag är helt slut nu, kommer ha jätte mycket träningsvärk. Ska ta en kopp te och kolla på film. Mysigt när man är helt slut. Vi hörs imorgon älsklingar. Förlåt för att jag inte bloggat bra men hade massa att göra till idag. Puss

En bild på rasmus sötnos

Kommentarer
Postat av: Tintin

JAG TOG BILDEN :D:D:D:D:D:DD:D

2010-04-14 @ 12:04:46
URL: http://liiindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0