Grattis på Mors-Dag mamma.

Grattis Mamma Jenny.
Har precis kommit hem från en härlig dag på planen.
Jag har verkligen alltid roligt när jag är där.
Men när jag kom hem idag så kände jag verkligen
att sommaren snart är här. Mamma står och lagar
mat, grillar, Sen ser jag alla blommor som dom köpt
dom har planterat grönsaker och sådant.
Då känner man känslan av, sommar! eller vad säger ni?
Nu är det inte långtid kvar till sommarlovet.
En riktig skolvecka, gud va skönt sen är det sommarlov!.
Ska ladda upp lite bilder nu sen ska jag kolla
om mamma behöver hjälp med maten sen ska vi äta.
Vi har grillat sen till efterrätt blir det jordgubbar&glass.
Leo&Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0