It is Monday morning.

Och jag lever. En ny Måndag är här och jag känner mig lika glad som alltid, bara lite mer trött idag. Kanske somnade försent igår ? minns inte när jag somnade. Men idag har vi inga jobbiga lektioner tror vi ska gå igenom matte provet på matten och sådant. Sen har vi språk mentorstimme slöjd också. Inte så farligt, efter skolan åker jag till brunn och träffar kompisar sen ska jag hem och fortsätta plugga till prov. Jag ska sitta och plugga på planen, men det lär ju gå bra. Men nu måste jag fixa mig klart och packa allting. Vi hörs, får ju datorn i skolan idag också men tror jag lämnar kvar den i skolan för orkar inte ta med den till planen. Puss!
Sjukt gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0